Koncepto | Digital travel

jesenická 24

Tenhle závod není žádná jednohubka, ale pořádný sousto!


Již od roku 2008 Jesenická 24 hodinovka představuje výzvu pro desítky amatérských běžkařů a vytrvalců. Čekají tě hluboké zážitky z mrazivého úsvitu, těžkého odpoledního sněhu, stanování v závějích, ale také euforie při osamělém svištění skluznic pod hvězdnou oblohou a především pak ohromná radost v cíli z překonání sama sebe.

Tato lehce extrémní akce organizovaná minimalisticky v pořadatelsky značně nepříznivých podmínkách je důkazem, jak rádi vytáhneme ruce z klávesnice a pustíme se do realizace jakéhokoliv podniku.


Michael Pokorný, autor myšlenky a hlavní organizátor všech uplynulých ročníků, říká: „Dokud se budeme v cíli každého ročníku dívat do radostí rozzářených očí zcela vyčerpaných závodníků, neměli bychom mít problém s naší motivací se zase znovu pustit do organizačního maratonu“.


Z pohledu marketingu a logistiky není u podobných závodů cílem zdaleka jen účinná a zajímavá propagace. Za organizací se mimo jiné skrývá především řada jednání se sponzory a partnery, budování komunity příznivců na sociálních sítích, evidence závodníků, ekonomika závodu, zajištění tratě včetně nezbytné komunikace s úřady, zajištění zdravotnického dohledu, instalace zázemí organizačního týmu, instalace reklamních nosičů partnerů závodu, realizace a zpracování fotografické dokumentace, publikování výsledků…


Důkladné plánování je v tomto případě výhodou. Co se v Brně nenaloží, na hřebeni hor už nesežene.


Kompletní informace k nejbližšímu ročníku i archiv fotografií prezentujeme na webových stránkách jak jinak, než z naší dílny. Postaveno ve website builderu mioweb.